Macarena op stoel

Maak kennis met…Macarena

14 september 2021 Maak kennis met

Wat doe je precies bij Nedflex?

Ik ben al ruim een jaar operationeel manager en verantwoordelijk voor team Backoffice, het Service Center en team Proces & Kwaliteit. Samen zijn we verantwoordelijk voor onze service en dienstverlening, onze overeenkomsten, het borgen van wet- en regelgeving, de verloning en de facturatie. 

Hoe ben je bij Nedflex terecht gekomen?

Via via kreeg ik de openstaande functie als toentertijd backoffice manager voor mijn neus geworpen. Een oud-collega wees me hierop en zij geloofde er heilig in dat dit iets voor mij was. Ikzelf was daar alleen nog niet zo zeker van, maar wilde wel de uitdaging aangaan. Ik kreeg echt een hele mooie en grote kans van Nedflex. Achteraf ben ik super blij met deze diepe sprong en haal ik ontzettend veel voldoening uit mijn werk. 

Waar ben je het meest trots op?

Op heel veel dingen, dat ik dus toch de leidinggevende functie ben aangegaan, ik ben mega trots op de teams en vooral hun inzet. Maar ook op Nedflex en de ontwikkelingen die we met elkaar maken. Ik heb afgelopen jaar veel mogen zien veranderen, van werkzaamheden binnen de teams, tot ontwikkelingen van functie bij collega’s maar ook op MT niveau.

Wat vind je het leukste aan jouw functie?  

Verbeteringen doorvoeren en collega’s zien groeien. Maar ook vind ik het leuk om zwaarwegende keuzes te mogen maken, waarvan je vooraf niet altijd weet of het wel een succes gaat worden. En als dit uiteindelijk dan toch een succes wordt… :D 

En minder leuke kanten?

Beperkt worden in mogelijkheden. Dat is echt mijn allergie. In veel aspecten eigenlijk. Zowel op persoonlijk vlak als op systeemtechnisch vlak. 

Heb je een bepaald werkritueel?

Eigenlijk kan ik mijn werk in drie categorieën indelen. De eerste is dagelijks de operatie in de gaten houden en hierover veel communiceren met de teamleiders en het Service Center. Tweede is lopende projecten zoals de implementatie van een nieuw systeem overzien en hoogover bewaken. En het derde is (nieuwe) strategie bedenken hoe dit in de toekomst anders kan en daar plannen voor uitschrijven.  

Waar haal jij je werkgeluk uit?

Het succes van mijn teams is mijn werkgeluk. De Backoffice, het Service Center en Proces en Kwaliteit blij en tevreden hun werk zien doen, maakt mij happy.  

Favoriete dag van de week?

Vrijdag! Alles nog even afronden voor het weekend. Ervoor zorgen dat ik de week erna met een blanco to-do lijstje kan starten. Nog even de laatste dingen uitwerken, en dan weekend vieren!