Nedflex opnieuw in de MT1000: nummer 1 in klantgerichtheid

Laatste update: 25 September 2025

De jaarlijkse MT1000-ranglijst is weer gepubliceerd, en ook dit jaar heeft Nedflex een bijzondere positie weten te veroveren. We zijn namelijk uitgeroepen tot nummer 1 in klantgerichtheid binnen de branche van uitzenden en detacheren.

Klantgerichtheid als kernwaarde

Voor Nedflex is dit resultaat een prachtige bevestiging. Klantgerichtheid is namelijk geen apart onderdeel van onze dienstverlening, maar de basis van alles wat we doen. Elke dag werken we met en voor mensen – ondernemers die willen groeien, intercedenten die zich inzetten voor hun klanten en medewerkers die rekenen op betrouwbare ondersteuning.

Dat wij juist op dit vlak de hoogste waardering krijgen, laat zien dat onze persoonlijke aanpak echt het verschil maakt. Luisteren, meedenken en dichtbij blijven: dát is waar klantgerichtheid voor ons om draait.

Een voortzetting van vorig jaar

In 2024 werden we in de MT1000 nog uitgeroepen tot beste uitzendbureau van Nederland, met de hoogste score in alle drie de beoordelingscategorieën: klantgerichtheid, productleiderschap en uitvoering. Dat we dit jaar opnieuw worden herkend als nummer 1 in klantgerichtheid, zien we als een mooie voortzetting van dat succes.

Het benadrukt wat voor ons het belangrijkst is: de relatie met onze klanten en partners. Want in een markt die continu verandert, blijft persoonlijke aandacht de sleutel tot duurzame samenwerking.

Vooruitkijken

De uitkomst van de MT1000 2025 motiveert ons om onze koers vast te houden en verder te bouwen aan onze visie op Waanzinnig Werkgeverschap. Daarbij blijven we doen waar we goed in zijn: het ondersteunen van bedrijven om te groeien als werkgever, en het creëren van een arbeidsmarkt waarin persoonlijke aandacht en goed werkgeverschap centraal staan.

We zijn trots op ons team en dankbaar voor het vertrouwen van onze klanten en partners. Samen werken we verder aan een toekomst waarin klantgerichtheid altijd vooropstaat.