Nedflex Horeca Payrolling

Nedflex Horeca Payrolling is de officiële partner van Koninklijke Horeca Nederland (KHN), de brancheorganisatie die de belangen van meer dan 20.000 horecaondernemers vertegenwoordigt. KHN heeft onder meer voor Nedflex gekozen omdat zij een zo gunstig mogelijk ondernemersklimaat schept voor horecaondernemers. Een klimaat waarin ondernemersrisico’s tot een minimum worden beperkt en administratieve lasten én kosten sterk worden teruggedrongen. Nedflex zorgt ervoor dat horecauitbaters zich maximaal kunnen richten op de exploitatie van hun zaak.

Direct klant worden

Koninklijke Horeca Nederland: “Nedflex ontzorgt onze leden”

“Wij vinden het belangrijk om bij KHN Ledenvoordeelpartners niet alleen te kijken naar een financieel voordeel voor onze leden, maar ook naar een stuk advies en ontzorging”, begint Hugo Maat, Manager Commerciële Relaties van Koninklijke Horeca Nederland. “Dat hebben we bij Nedflex nadrukkelijk gevonden. Zij helpen, adviseren en ontzorgen onze leden op een heel belangrijk dossier, namelijk personeelszaken en alles wat daarbij komt kijken.” Maat vervolgt: “We werken graag samen met Nedflex, omdat onze leden niet alleen korting krijgen op de bureaumarge, maar ook omdat Nedflex hen extra flexibiliteit biedt. Dit laatste is voor horecaondernemers een belangrijk en actueel vraagstuk. Daarnaast is Nedflex recent gestart met de Nedflex Academy. Hiermee bieden ze medewerkers van onze leden de kans zich middels opleidingen te ontwikkelen. Wij zijn blij met de samenwerking met Nedflex, omdat wij onze leden uitstekend kunnen ‘servicen’ met het dienstenpakket van Nedflex.”

Ontzorgpakket

In overleg met KHN heeft Nedflex een totaaloplossing ontwikkeld die horecaondernemers optimale ondersteuning biedt: het Nedflex Ontzorgpakket.

Dit pakket biedt horeca-exploitanten de kans om nieuwe medewerkers minstens 5,5 jaar flexibel in dienst te houden. Dat is 3,5 jaar langer dan indien een ondernemer geen gebruik maakt van payrolling (als gevolg van de nieuwe Wet Werk en Zekerheid).

Het Nedflex Ontzorgpakket bestaat onder meer uit:

  • Toepassing horeca cao met behoud van flexibiliteit
  • Gratis juridische ondersteuning van het Nedflex Service Center
  • Gerichte horecaopleidingen voor uw medewerkers via de Nedflex Academy
  • 50% korting op de bureaumarge (KHN Ledenvoordeel)
  • Gratis planningssoftware (evt i.c.m.) tijdsregistratiesysteem (KHN Ledenvoordeel)

Voordelen voor horecaondernemers

Toepassing horeca cao met behoud van flexibiliteit

Nedflex houdt de horeca cao aan. Medewerkers van horecaondernemers krijgen dus het loon en het aantal vakantiedagen waar ze recht op hebben. Doordat Nedflex als volledig gecertificeerd ABU-lid ook de ABU cao mag hanteren, kan zij haar relaties middels deze combinatie een ongekende mate van flexibiliteit bieden.
In de Wet Werk en Zekerheid is een nieuwe ketenbepaling opgenomen. Hierin is vastgelegd dat werkgevers een werknemer in twee jaar tijd maximaal drie contracten mogen verstrekken. Hierna moet de werknemer een contract voor onbepaalde tijd krijgen. Binnen de ABU cao mag een werkgever een werknemer 78 weken flexibel aannemen (dit heet fase A). Hierna mag de werkgever zijn medewerker zes contracten aanbieden binnen een tijdsbestek van 4 jaar. In totaal kunnen werknemers dus ten minste 5,5 jaar flexibel in dienst blijven – 3,5 jaar langer. Deze periode kan overigens verlengd worden. Indien er in fase A een periode van zes maanden tussen twee contracten zit, dan begint fase A voor deze medewerker opnieuw. Ondernemers die niet gebruik maken van payrolling hebben deze optie ook – in dit geval schrijft de wet echter een contractloze periode van zes maanden voor.

Gratis juridische ondersteuning Nedflex Service Center

Nedflex fungeert als vraagbaak voor haar relaties en diens medewerkers. Het Nedflex Service Center kan als volwaardige, servicegerichte P&O afdeling fungeren. Deze afdeling behandelt elke payrollkracht als een eigen werknemer. Zij kunnen altijd bij het Nedflex Service Center terecht – ook voor meer persoonlijke vragen over zaken als ziekte, zwangerschap en loonbeslag.  Daarnaast kunnen zowel werkgever als werknemer kosteloos gebruik maken van de specialistische juridische kennis van het Nedflex Service Center.

Gerichte horecaopleidingen

Vanuit haar rol als partner van KHN én haar rol als juridisch werkgever van duizenden payrollkrachten, is Nedflex recent begonnen met het aanbieden van opleidingstrajecten via de Nedflex Academy. Via dit opleidingsinstituut biedt Nedflex de medewerkers van haar partners vakgerichte opleidingen aan.  Nedflex verzorgt ook op maat gemaakte leertrajecten voor klanten. Denk hierbij aan een MBO opschalingstraject, aangevuld met modules Sociale Hygiëne en BHV. Nedflex is ervan overtuigd dat het bieden van opleidingen medewerkers langer aan een werkgever bindt.

Gratis gebruik van L1NDA – de nummer 1 planningssoftware voor de horeca

Met ingang van 2016 is de handige planningstool L1NDA gratis voor klanten van Nedflex. Omdat zowel wij als L1NDA horecaondernemers ontzorgen, hebben we besloten om onze kracht en expertise te bundelen. Wij onderzoeken voortdurend waar we onze klanten nog meer mee kunnen helpen. En u de mogelijkheid bieden om kosteloos te profiteren van het gebruikersgemak en de vele mogelijkheden van L1NDA, past perfect bij ons streven om de meest ontzorgende payrollpartner te zijn.

Nedflex Tijdregistratiesysteem

In aanvulling op haar planningssysteem, biedt Nedflex klanten met meer dan 20 medewerkers de mogelijkheid om gebruik te maken van het Nedflex Tijdregistratiesysteem (n.o.t.k). Dit systeem biedt een ongekende mate van overzicht. Gebruikers kunnen te allen tijde snel en eenvoudig een overzicht inzien van het verschil tussen de geplande en de gewerkte uren. Het systeem kan bovendien eenvoudig gekoppeld worden aan de de meeste gangbare loonadministratiepakketten. Alle mogelijkheden op een rijtje:

  • Overurenregistratie en ‘tijd voor tijd’
  • Ziekte- en verlofregistratie
  • Bijhouden van detacheringsuren voor meerdere vestigingen
  • Diverse uursoorten instelbaar
  • Automatisch bijhouden van toeslaguren
  • Koppeling met salarispakketten is mogelijk
  • Kloksysteem met vingerscan

 

Neem direct contact op met Nedflex!

Keurmerken en kwaliteitseisen

ISO 9001:2008

Deze ISO-norm vertegenwoordigt dé internationale standaard op het gebied van klantgerichtheid en kwaliteitsmanagement. Deze certificering geeft aan dat Nedflex duidelijk is over haar dienstverlening, haar afspraken nakomt, dit bovendien aan kan tonen dat zij zich netjes aan de regels houdt. Kortom: dat Nedflex een betrouwbare, transparante partner is.

ABU

ABU-lidmaatschap staat voor zekerheid, kwaliteit en vakmanschap. U kunt erop vertrouwen dat u zaken doet met een onderneming die zich houdt aan strenge gedragsregels en werkt met de arbeidsvoorwaarden uit de CAO voor uitzendkrachten.

NEN 4400-1

Nedflex is NEN 4400-1 gecertificeerd. Met dit keurmerk van de Stichting Normering Arbeid wordt gegarandeerd dat Nedflex haar (personeels)administratie op orde heeft, dat op tijd voldoende loonheffingen en/of omzetbelasting afgedragen wordt en dat de medewerkers gerechtigd zijn om arbeid in Nederland te verrichten.

VCU

Nedflex is VCU-gecertificeerd. VCU staat voor Veiligheids Checklist Uitzend- en Detacheringsbureaus. Als inlener is het van belang dat uw medewerkers aan alle veiligheidseisen voldoen. Ze moeten bovendien op de hoogte zijn van de risico”s. VCU is het bewijs dat Nedflex veilig uitleent.

Onze specialisten

nick

Nick Bos

Salesmanager

n.bos@nedflex.nl

sander

Sander Soetebier

Accountmanager

s.soetebier@nedflex.nl

Astrid

Astrid Bankras

Accountmanager

a.bankras@nedflex.nl

Sabine van Amstel

Accountmanager

s.vanamstel@nedflex.nl

0
Connecting
Please wait...
Verstuur een bericht

Momenteel is er geen medewerker beschikbaar. Als u een bericht achter laat dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Uw naam
* E-mail
* Beschrijf uw vraag
Inloggen

Heeft u vragen? Wij zitten er klaar voor!

Uw naam
* E-mail
* Beschrijf uw vraag
We zijn online
Feedback

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?