Ben je niet eerder ingelogd in Nedflex Move?
Neem dan contact op met Nedflex.
Ben je eerder ingelogd via Nedflex Move, maar lukt dit niet meer?
Klik op ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’.
Voor het eerst inloggen met 2FA
1. Log in zoals je gewend bent
Voer je e-mailadres en wachtwoord in.
2. Belangrijk: jouw persoonlijke koppelcode
Na het inloggen krijg je een unieke koppelcode. Bewaar deze goed!
Je kunt de code opslaan op je computer. Raak hem niet kwijt!
Na het opslaan moet je de code verifiëren.
3. Koppelen aan een authenticator-app
Je hebt een authenticator-app nodig, zoals Microsoft Authenticator of Google Authenticator.
Heb je deze nog niet? Download dan eerst een authenticator-app op je telefoon en stel deze in.
4. Account koppelen aan de authenticator-app
Op je scherm verschijnt een QR-code.
Open de authenticator-app en scan de QR-code.
Volg de stappen in de app om de koppeling te voltooien.
5. Inloggen met 2FA
Vanaf nu log je in met je e-mailadres, wachtwoord én de code uit de authenticator-app.
Voer je e-mailadres en wachtwoord in.
2. Belangrijk: jouw persoonlijke koppelcode
Na het inloggen krijg je een unieke koppelcode. Bewaar deze goed!
Je kunt de code opslaan op je computer. Raak hem niet kwijt!
Na het opslaan moet je de code verifiëren.
3. Koppelen aan een authenticator-app
Je hebt een authenticator-app nodig, zoals Microsoft Authenticator of Google Authenticator.
Heb je deze nog niet? Download dan eerst een authenticator-app op je telefoon en stel deze in.
4. Account koppelen aan de authenticator-app
Op je scherm verschijnt een QR-code.
Open de authenticator-app en scan de QR-code.
Volg de stappen in de app om de koppeling te voltooien.
5. Inloggen met 2FA
Vanaf nu log je in met je e-mailadres, wachtwoord én de code uit de authenticator-app.
Wat als je je telefoon kwijtraakt en je niet kunt inloggen met 2FA?
Geen paniek! Je kunt inloggen met de koppelcode die je eerder hebt opgeslagen.
Na het inloggen krijg je een nieuwe koppelcode en kun je je Authenticator opnieuw instellen.
Na het inloggen krijg je een nieuwe koppelcode en kun je je Authenticator opnieuw instellen.
Wat als je ook je koppelcode kwijt bent?
Klik in het inlogscherm van Move op de optie om hulp te krijgen.
Neem contact met ons op. We stellen je enkele vragen om te controleren of jij het echt bent.
Bij twijfel kan een video-call nodig zijn om je identiteit te verifiëren.
Als alles klopt, krijg je een nieuwe koppelcode zodat je weer toegang krijgt.
Neem contact met ons op. We stellen je enkele vragen om te controleren of jij het echt bent.
Bij twijfel kan een video-call nodig zijn om je identiteit te verifiëren.
Als alles klopt, krijg je een nieuwe koppelcode zodat je weer toegang krijgt.
Aan de linkerkant vind je het menu. Hier zie je Start – Medewerkers – Help